Monday, October 26, 2009

Demam assingment.


Hari ni Nughul sakit.!

Kesian dia...

Bertambah kesian apabila dia dijaga oleh 'nurse' yang garang-garang.Mana taknya,nak suruh makan ubat sahaja...Ya ampun..payah sungguh!.
Nughul jarang sakit.Yang selalu sakit aku lah dan dialah yang selalu menjaga aku.Time dia jaga aku,layanan lembut je yang aku dapat..tapi bila time dia yang sakit,punyalah garang aku jaga dia huhu.

Sebab bila time dia jaga aku,aku tak susah nak makan ubat.Tak payah disuruh,tak payah nak diingatkan tapi dia...sampai Amy paksa bukak mulut dia,baru dia nak makan!

Lepas tu Nughul pun dapat layanan istimewa dari kami 'nurse' dia yang garang ni..buatkan air,'makankan' ubat,lapkan badan,picitkan badan..huhu orang jarang sakit, sekali sakit memang macam tu kot!

Aku tanya Nughul, "kau ni demam apa Nughul?".

Nughul jawab spontan "demam assingment"!

No comments: